Kundservice
Du är alltid välkommen att kontakta oss, med frågor, funderingar, returer och liknande. Maila customerservice@svivlo.com så återkommer vi normalt till dig inom 24 timmar under vardagar.
Kontaktinformation
Brillianze Sweden AB
Verkstadsgatan 4
SE-233 51 Svedala
SVERIGE
SE559045573801
Telefon +46 40 30 05 63 vardagar mellan 09.00 – 16.00
Kontakta oss gärna om du har några frågor
Garanti
Garantins omfattning
Svivlo erbjuder 2 års garanti på våra produkter med början från inköpsdatumet. Denna garanti täcker endast defekter i material och utförande.
Garantin täcker inte:
- Normalt slitage och förslitning.
- Skador till följd av felaktig användning, missbruk, försummelse eller felaktigt underhåll.
- Modifiering eller reparation av obehörig personal.
- Skador som orsakats under transport.
- CastGuard™-systemet har öppnats eller manipulerats.
Fyll i formuläret genom att klicka på knappen. Efter att formuläret är ifyllt får du ett meddelande till din e-postadress med ytterligare instruktion om att skicka in inköpskvitto och eventuella bilder/filmer som kan underlätta ärendet och undvika onödiga kostnader.
Om ditt garantianspråk godkänns kommer vi, efter eget gottfinnande, att reparera eller ersätta den defekta fiskerullen med en likvärdig modell. Om det visar sig att det inte finns något fel på varan som täcks av garanti kan en administrativ avgift på 500 kronor debiteras.
Service
Att regelbundet underhålla din Svivlorulle är avgörande för dess prestanda och livslängd. Här är några viktiga fördelar med att låta Svivlo serva din rulle:
Expertis och precision
Våra erfarna tekniker har djupgående kunskap om Svivlos rullar och unika teknologi CastGuard™. De kan finjustera din rulle för optimal prestanda.
Förlängd livslängd
Regelbunden service förebygger slitage och förlänger rullens livslängd avsevärt. Detta ger dig mer värde för pengarna i längden.
Uppdateringar och uppgraderingar
Vid service kan vi också uppgradera vissa komponenter vilket ger din rulle förbättrad funktionalitet utan att du behöver köpa en helt ny.
Garanti och trygghet
Service hos oss säkerställer att din garanti förblir giltig. Du får också trygghet i att din rulle är i toppskick inför nästa fisketur.
Fyll i formuläret genom att klicka på knappen. Här får du några alternativ på servicetyp, om du vill skicka in för reparation utanför garanti eller om du vill uppgradera CastGuard. Efter att formuläret är ifyllt får du ett meddelande till din e-postadress med ytterligare instruktion om var du ska skicka din rulle.